femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

Regn, regn och åter regn

Publicerad 2017-10-08 23:00:02 i Allmänt, Familjen,

Ja, så har det nästan varit hela helgen, men det fanns en kort stund vid 12-tiden idag när regnet gjorde ett uppehåll och då passade jag på att ta hundarna på en promenad på Långholmen. Tyvärr så slutade mobilen att fungera när vi nästan var framme vid klippbadet. Det var synd för jag hade tänkt ta lite bilder på hundarna vid vattnet. Några bilder hann jag iallafall ta
Hösten är här
I det gröna huset har mormor, mamma, jag, syrran och min dotter bott (Lorensbergsgatan1)
kanske även gammelmormor.
En gammal båt
 
Det var skönt att ta en promenad, tror att vi var ute nästan en timme. Hundarna var ganska glada när de kom hem för det var väldigt blött på marken och våra chihuahuor gillar inte att bli blöta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela