femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

En ny plats för min blogg Fem generationer i Stockholm

Publicerad 2016-12-30 13:39:56 i Allmänt, Familjen, Livet,

 
Hej!
Jag hade tidigare min blogg Fem generationer i Stockholm genom Metrobloggen. Men tyvärr är den nedlagd, så då tänkte jag att då får jag starta upp bloggen på nytt fast den här gången på Blogg.se. Alla mina gamla inlägg har jag som tur sparat i pappersform så för mig finns de kvar för evigt.
 
Jaha, vad ska nu denna blogg handla om? Jo, om mig, min dotter, syster, mamma, våra hundar men också om mormor och mormors mor som inte finns med oss längre. De två damerna kan man berätta mycket om.
Mormors mor
Mormor
Mamma
Jag
 
Syster
 
Dotter 
 
Ja det här får bli mitt första inlägg på min nya bloggplats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela