femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

Kycklinggratäng - Buzzador

Publicerad 2017-11-26 19:51:00 i Allmänt, buzzador, mattips,

Jag är som ni kanske kommer ihåg en Buzzador och får ibland prova olika produkter. Ibland får jag köpa till ett reducerat pris och ibland är det gratis. Det enda jag förbinder mig till är att prova produkterna och sedan skriva en recension.
 
Den här gången fick jag hem tre burkar från Zeta med tomater.
Denna bild är lånad från Buzzador
 Jag valde att göra en kycklinggratäng med finkrossade tomater.
Den blev verkligen jättegod. Tog med mig några potioner hem till mamma som också tyckte att det var gott.
 
Nu har jag två burkar kvar, den med plommontomater och den med körsbärstomater. Får se vad jag ska göra för maträtter utav dem.
 
Vill du veta mer om Buzzador, kolla in deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela