femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

När ärren har bleknat......

Publicerad 2017-09-10 19:40:50 i Allmänt, Familjen,

Hej!
 
Tillbaka till livet
 
Ni som följde mig på metrobloggen har läst om när min dotter drabbades av cancer 2010. Idag mår hon bra och det hoppas jag hon kommer att fortsätta göra.
 
Cancerrehabfonden kontaktade henne för ett antal månader sedan för att fråga om hon ville vara med i en kampanj. Hon var tvungen att bestämma sig ganska fort. Det var för ett bra ändamål så hon sa naturligtvis ja.
 
Som mamma är jag så stolt över min dotter som är en riktig fighter. Och jag vill på detta sätt visa er vilken stark och modig kvinna hon är på denna bild som man kan se på bussar runt om i Stockholm. 
 
"När ärren bleknar finns såren kvar"
 
Ja, det är precis så det är. Rädslan för att denna fruktansvärda sjukdom ska komma tillbaka.
 
 
Armbandet som finns att köpa kostar 149 kr, de finns i färgerna svart, grått och korall.
Denna bild är lånad från cancerrehabfondens hemsida
 
Jag älskar dig så mycket min underbara dotter!
 

Kommentarer

Postat av: CancerRehabFonden

Publicerad 2017-09-12 08:46:06

Du har verkligen en fantastisk dotter! Vi är oerhört tacksamma att hon ställde upp, annonserna blev verkligen fina. Varma hälsningar från oss alla på CancerRehabFonden

Svar: Tack själva för allt ni gör och annonserna blev så fina. Hälsningar Anneli
femgenerationeristhlm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela