femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

Högen bara växer och växer

Publicerad 2017-01-08 19:43:03 i Allmänt, arbetet,

Ibland undrar jag hur kan det bli på det här viset? Högarna bara växer och växer. Här ligger 7 veckors arbete, från september till oktober. Det är inte jag som är sent ute utan andra som inte levererar sina handlingar i tid som jag behöver för att kunna slutföra allt fråm 2016. Jag blir så trött. Har försökt med olika sätt att få in alla handlingar snabbt, men det lyckas aldrig, för det finns alltid enheter som inte förstår hur viktigt det är utan helt enkelt inte bryr sig.
 
 
Imorgon startar året på riktigt och nu ska jag ha in alla handlingar så jag blir klar. Ja, det här är inte allt från förra året, det återstår ca 13 hängmappar till innan jag är klar med 2016. Önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela