femgenerationeristhlm.blogg.se

Här får du följa fem generationer av kvinnor som alla har vuxit upp i Stockholm och även bor eller har bott i Högalid/Hornstull. Några av oss finns inte med oss längre, men vi har alla mycket att berätta. Jag heter Anneli som vill ta er med på en resa genom våra liv. Följ med!

Högen är borta!

Publicerad 2017-01-11 13:57:26 i Allmänt, arbetet,

Ja som ni ser så är hela högen med akter som låg på mitt bord borta nu. Det känns jätteskönt.
Nu är det bara 11 veckors arbete kvar från 2016 sedan är jag färdig för denna gång.
Även om det ser ut som om jag inte har något att göra, med tanke på det tomma skrivbordet, så finns det att göra. Jag förvarar bara handlingarna på annat ställe.
 
Hörs snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela